Khamis, 10 Februari 2011

BUNDLE NOVEL CINTA-KOD NV 06

 WARNA CINTA KITA
KOD : NV 06
Harga : RM 16 (NP: RM 22.90)
Bil Mukasurat : 622 m/s
SOLD TO CHA

Sinopsis:
Cinta ini telah lama lahir buatmu, kasih....Aku terlalu mendambakanmu walaupun terpaksa melempar adat dan resam. Aku terlalu ingin memilikimu kasih. Aku selalu mengimpikan kita berdua hidup bersama dalam mahligai indah yang dihadiahkan papa. Pintalah apa saja, kasihku....akan kuberikan sebagai bukti cinta kasihku ini.

Namun kasih, mengapakah kau tak pernah memahami? Keegoanmu membuatkan aku nanar. Kau buatkan aku merana. Kau buatkan aku sakit jiwa. Kau membuatkan aku hilang arah tujuan. Sampai hatimu, kasih....kau buat aku seperti sampah sedangkan letakmu di hatiku terlalu tinggi... Tiadakah ruang untukku di hatimu, kasih?  


Jika berminat, boleh e-mail saya di fadilaz_29@yahoo.com atau SMS saya di no 019-7270181

P/S : Harga tidak termasuk kos Penghantaran. Kos Penghantaran adalah RM 7 bagi Bundle Novel. 

Tiada ulasan: